SMZ S-3A trehjulers forgjenger og SMZ S-3A 1958-1970 og SMZ-3D 1970-1997
SMZ S-3A trehjulers forgjenger: Dette var en tidligere sovjetisk bil produsert av det gamle Sovjet på 1950- tallet og er i dag SVÆRT SVÆRT sjeldne. SMZ S-3A trehjulers forgjenger er en dritfet 3 hjulers kabriolet litt slik som BMW Isetta 300.
"Så skaff deg en SMZ S-3A trehjulers roadster, restaurer, reparer, fiks, mekk, puss, gnikk, gni, vask og stell pent med den og russiske og ukrainske babes vasker gledelig din SMZ S-3A trehjuling, gjerne sexye struttende i bikini under et ekte bilvaskeshow på din veteranbilturne sommerstid."
SMZ S-3A 1958-1970: Dette er det som egentlig er originalen og selve bilen i hvert fall i fra da serieproduksjon virkelig startet opp. SMZ S-3A var også en bil i fra det tidligere Sovjet, som i hvert fall der i gården var lovlig kjørt uten førerkort, litt kjedelig egentlig men dette var også en bil ment for handikappede so what. Den var altså tilgjengelig uten førerkort.
"Skaff deg en EKTE SMZ S-3A produsert i fra 1958 til 1970 og kjør den helt EPA traktor uten førerkort litt slik som# i Sverige med de svenske EPA traktorene."
SMZ S-3D 1970-1997. Selv om de yngste av disse bilene bare er 28 år gamle og kun veteranbiler om 2 år kanskje ikke ordentlig før om minst 10-15 år, så er i hvert fall de eldste mellom 40 og 55 år gamle og kan derfor trygt kalles for veteranbiler: SMZ S-3D er den mest populære og mest kjente av disse tre og har kultstatus i det tidligere Sovjet eller østblokk- Europa. SMZ S-3D kunne også kjøres uten førerkort og var handikapbil.
"Skaff deg en SMZ S-3D som en som digger sovjetiske kjøretøy med kultstatus, restaurer, reparer, fiks, mekk, skru, puss, gnikk, gni, vask og stell pent med dem og du blir garantert kongen av veteranbilmiljøene blant rariteter."
# De Svenske EPA traktorene trengte man svensk mopedsertifikat for. Men allikevel det var bare 15 årsgrense for å kjøre en pickup uten sikt bak i BARE 30 KM/T på veier med fartsgrense 110 KM/T
Kommentarer
Legg inn en kommentar