Bedford Brava og Chevrolet Luv +div

Vauxhall Brava, Opel Campo, Isuzu Campo, Bedford Brava, Holden Rodeo og Chevrolet Luv: Dette er biler i fra britiske Bedford og General Motors sin Opel Holden og Vauxhall divisjon, det amerikansk beregnede Japanske Isuzu og sør-amerikanske/latinamerikanske Chevrolet divisjonen. Dette er altså stort sett biler som er av amerikansk standard eller som er beregnet for det amerikanske markedet, men også egne europeiske, sør- amerikanske, oseaniske og japanske/asiatiske bilmerker som er ment for disse markedene men som har noe eget amerikansk over seg selv om de ikke er solgt i USA, Dritfett ikke sant. Disse bilene er av typen Toyota Hilux/ VW Amarok, Nissan King Cab/Navara, Mitsubishi L200 og Mazda B2000 serie pickup standard hvis du tenker på hva som har vært vanlig i Norge av slike type pickuper. Disse bilene var det dessverre få av i Norge da de var nye pent brukte eller godt brukte før de ble veteranbiler selv om de ble solgt i Norge som Isuzu/Opel Campo. Synes også det er veldig synd at det ikke har vært importert en hel haug av Bedford Brava, Vauxhall Brava, Holden Rodeo og Chevrolet Luv til Norge tidligere da disse var dritkule. Og jeg synes også det er synd at det heller ikke er importert en hel haug med Isuzu og Opel Campo fra den tiden de ikke var tilgjengelige i Norge. Bedford Brava og Vauxhall Brava var den britiske versjonen, mens Holden Rodeo var den australske versjonen i fra australske Opel eller australske Holden. Chevrolet Luv var den sør- amerikanske mens Isuzu var den japanske og amerikanske versjonen. 

"Importer en dritfet Bedford Brava eller Vauxhall Brava fra rett over nordsjøen i fra Brittannia og du blir virkelig kongen av veteranbilmiljøene."

"Importer en Holden Rodeo fra Australia noe som blir rådyrt og du får kjempestatus som den virkelig rike i veteranbilklubben som virkelig hadde råd til å importere en bil jammen meg helt i fra Australia."

"Importer en Chevrolet Luv i fra Sør-Amerika og du får status som en som er NESTEN like rik i veteranbilmiljøene."

"Fiks en Isuzu Campo av den typen som ikke ble importert til Norge og du blir virkelig kongen av amcar miljøene i Norge."

Og HUSK når biler blir skikkelig gamle og virkelig klenodier, altså veteranbiler, ja det er akkurat da det virkelig lønner seg å importere og det selv om det er langveisfra.














 


 


                           





































Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Citroen Traction Avant 1934-1956!

Ferrari 328/308 og Ferrari Mondial

LuAZ 967, LuAZ 969, LuAZ 1301 og LuAZ 1302 1959-2002!!